Spreuken om over na te denken. - Reisverslag uit Lille Binderup, Denemarken van Feya Molen - WaarBenJij.nu Spreuken om over na te denken. - Reisverslag uit Lille Binderup, Denemarken van Feya Molen - WaarBenJij.nu

Spreuken om over na te denken.

Door: Feya

Blijf op de hoogte en volg Feya

15 Mei 2009 | Denemarken, Lille Binderup


" Beschouw het leven als fietsen. Om je evenwicht te bewaren, moet je in beweging blijven"(Albert Einstein)

Ik krijg geregeld Libelle's van mijn moeder. Ik vind het heerlijk die te lezen, hier. Er staan ook altijd spreuken in waar je even over na kunt denken. Ik ga ze nu opschrijven en bewaren en wil er ook af en toe 1 op deze weblog plaatsen.
Deze eerste spreuk spreekt me erg aan omdat wij dus behoorlijk in beweging zijn geweest! (emigratie) Maar het kan natuurlijk ook met kleinere dingen, zoals een nieuwe baan, een andere hobby, andere mensen ontmoeten. Ik denk inderdaad dat stil staan niet goed is. Ik heb zelf ook ervaren dat je heel anders tegen dingen aan gaat kijken als je eens uit je oude vertrouwde leventje stapt. Je leert jezelf ook weer op een andere manier kennen en ik ben door onze ervaring ook gegroeid. Ik ben niet meer zo bang voor nieuwe dingen of om ergens alleen op af te stappen. Het is soms verleidelijk in je oude vertrouwde leventje te blijven hangen omdat dat lekker veilig is. Maar ik heb gemerkt dat uitdagingen me goed doen. Vooral als het dan goed uitpakt natuurlijk. Jaco en ik hebben hier een heel nieuw leven opgebouwd en dat hebben we helemaal zelf gedaan. Dat is een goed gevoel.
Ik ga niet elke keer zo uitgebreid op een spreuk in,maar ik zal er dus wel af en toe één plaatsen.
Goed weekend allemaal,
Feya.

  • 15 Mei 2009 - 09:02

    Lida:

    Nou bedankt voor deze wijze woorden! Je hebt helemaal gelijk!!!!
    Ik ga nu mijn fietsbanden oppompen en een paar bergjes bedwingen (staat al een paar dagen op het programma)
    Fijn weekend!
    Lida

  • 16 Mei 2009 - 08:55

    Wideke:

    Wat een mooie woorden. Ik ben ook druk in beweging met mijn nieuwe begin als zelfstandige. Ik zag laatst ergens staan dat je niet altijd dezelfde paden moet bewandelen. Ga soms eens via een andere weg naar huis. Kleine dingen die soms grote veranderingen hebben. Prettig weekend.
    Groeten, Wideke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Feya

Hallo vrienden en familie! Het leek me wel leuk een weblog te openenen om jullie allemaal op de hoogte te houden van ons leven hier in Denemarken! Wij, Jaco, Feya en onze 3 kinderen Anne, Riemkje en Tom, wonen hier nu vanaf maart 2006. Het gaat erg goed met ons en willen graag onze ervaringen met anderen delen. Reacties zijn van harte welkom! Tot schrijfs op onze weblog! Groetjes Jaco,Feya, Anne, Riemkje en Tom.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 757
Totaal aantal bezoekers 354846

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: