Lejr(kamp) - Reisverslag uit Lille Binderup, Denemarken van Feya Molen - WaarBenJij.nu Lejr(kamp) - Reisverslag uit Lille Binderup, Denemarken van Feya Molen - WaarBenJij.nu

Lejr(kamp)

Blijf op de hoogte en volg Feya

05 September 2012 | Denemarken, Lille Binderup

Zoals ik in het vorige stukje al schreef, zijn de denen gek op lejr(op kamp gaan) Ze mogen graag in de natuur zijn, vuurtje maken, buiten eten etc. Ik heb nog wat foto's opgezocht van Anne haar lejr, vlakbij het fjord. Een padvindershuis vlakbij het water en daar hadden ze nog tenten opgezet. Dat zijn echt prachtige plekjes. Ook wij gaan het a.s. weekend op lejr. Met onze familieklub. Ook van dat plekje heb ik wat foto's gevonden. Ook dit ligt vlakbij het water aan het Mariager-fjord. Het lijkt mooi weer te worden, dus we hebben er zin in! Ik heb vanaf vandaag 5 dagen vrij, dus lekker de tijd om me voor te bereiden.
Vanavond ouderavond van Tom zijn klas en a.s.dinsdag van Riemkje haar klas.
Zal nu even de foto's plaatsen!

  • 05 September 2012 - 08:35

    Feya Van Der Molen:

    Coby,heb je mijn mail gekregen??

  • 05 September 2012 - 08:38

    Anna:

    Hejsan Feya och familj, alvast een heel fijn weekend toegewenst! Hier heet dat 'hajk' btw;-) groetnis, Anna

  • 05 September 2012 - 10:37

    Coby:

    ja hoor ik wou hem net even beantwoorden.

  • 05 September 2012 - 16:56

    Wideke:

    Heerlijk hoor, een weekendje weg! Ook al is het maar kort, wij hebben vaak het gevoel dat we dagen weg zijn geweest. Alvast heel veel plezier. Ik heb even je oude logjes gelezen. Fijn dat Anne het leuk vindt. En ook weer druk met het normale leven. Daar begin ik ook weer in te komen. Na de vakantie is dat altijd weer even wennnen he ;-). Nu op naar zwemles met Fidde. Liefs, Wideke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Feya

Hallo vrienden en familie! Het leek me wel leuk een weblog te openenen om jullie allemaal op de hoogte te houden van ons leven hier in Denemarken! Wij, Jaco, Feya en onze 3 kinderen Anne, Riemkje en Tom, wonen hier nu vanaf maart 2006. Het gaat erg goed met ons en willen graag onze ervaringen met anderen delen. Reacties zijn van harte welkom! Tot schrijfs op onze weblog! Groetjes Jaco,Feya, Anne, Riemkje en Tom.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 925
Totaal aantal bezoekers 354812

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: