Konfirmation - Reisverslag uit Lille Binderup, Denemarken van Feya Molen - WaarBenJij.nu Konfirmation - Reisverslag uit Lille Binderup, Denemarken van Feya Molen - WaarBenJij.nu

Konfirmation

Door: Feya

Blijf op de hoogte en volg Feya

11 Maart 2011 | Denemarken, Lille Binderup

Woensdag dus wezen winkelen met mijn grote dochter. Was gezellig. Eerst naar een winkel in Haverslev. Die vrouw heeft werkelijk ALLES op het gebied van kaarten, hobbyspullen, frutsels en fratsels. In alle kleuren en maten. Het staat daar echt propvol met spulletjes. Leuke dingen dus voor het versieren van de tafels en voor de uitnodigingen. Allemaal in de kleur die Anne graag wou: paars en een beetje rose. Toen door naar de paarden-uitrusting-winkel want ze moest nieuwe paardrijschoenen. Daarna nog mooie anden-dags-tøj gekocht en een kettinkje, oorbellen en iets voor in het haar. Al met al een geslaagde maar dure middag;)
Bedankt voor jullie belangstelling trouwens!
Vanavond hebben we familieklub bij de buren. We gaan een zangavond houden, samen met een man die goed kan piano spelen. Ik moet de cake verzorgen, dus vanmiddag maar aan het bakken. Anne en ik gaan vanmiddag ook met de uitnodigingen voor de konfirmation bezig.
Ik moet het weekend werken, dus verder niet veel gepland.
Iedereen maar weer een fijn weekend gewenst!
Feya

  • 11 Maart 2011 - 08:05

    Anna:

    Hejsan Feya en Anne, dat ziet er nu al feestelijk uit! Ik werk dit weekend ook en zaterdagavond kijken we hier naar de zweedse finale van het melodiefestival. Noflik wykein, kram Anna

  • 11 Maart 2011 - 11:27

    Jannie:

    Hey Feya, daar hebben jullie leuke spulletjes gekocht zeg, mooi kleur paars.
    Shoppen met dochters is (bijna) altijd leuk, dat is mijn ervaring.
    Toevallig dat je vandaag aan het cake bakken gaat, gisteren heb ik dat nog met Ellen gedaan, erg gezellig.
    Ik wens jullie voor vanavond een fijne zangavond toe!
    Ook een fijn weekend en lekker werken Feya!

  • 11 Maart 2011 - 14:17

    Maaike:

    Anna heeft een goede smaak, staat leuk. maak er een gezellige dag van verder en een goed weekend.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Feya

Hallo vrienden en familie! Het leek me wel leuk een weblog te openenen om jullie allemaal op de hoogte te houden van ons leven hier in Denemarken! Wij, Jaco, Feya en onze 3 kinderen Anne, Riemkje en Tom, wonen hier nu vanaf maart 2006. Het gaat erg goed met ons en willen graag onze ervaringen met anderen delen. Reacties zijn van harte welkom! Tot schrijfs op onze weblog! Groetjes Jaco,Feya, Anne, Riemkje en Tom.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 354995

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: